اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :

تعمیر چیلر در کرج : تعمیر و سرویس چیلر در کرج، خدمات تخصصی چیلر

تعمیر چیلر در کرج : چیلر یکی از دستگاه های گرمایشی و سرمایشی است که معمولا برای کارخانجات صنعتی ، سالن های ورزش ، ساختمان های تجاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، و مانند هر دستگاه دیگر نیاز به سرویس ، تعمیر و ی نگهداری دارد.

تعمیر چیلر در کرج
تعمیر و سرویس دوره ایی چیلر در کرج

تعمیر چیلر در کرج : نیاز به تعمیرکار چیلر در کرج دارید؟ با ما تماس بگیرید.

به دلیل حساسیت و پیچیدگی که چیلر دارد باید تعمیر و سرویس این دستگاه را به افراد متخصص و کاربلد بسپاریم زیرا به دلیل گرانی این دستگاه نباید در تعمیر و سرویس به موقع آن کوتاهی و یا حتی به آن بی توجهی کرد زیرا ممکن است سرویس دوره ایی چیلر پس از بی توجهی منجر به مشکل بزرگ تری شود ، در صورت متخصص نبودن در تعمیر و نگهداری از چیلر متحمل خسارت و ضررهای جبران ناپذیری خواهید شد .

این مجموعه با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص در این حوزه سابقه درخشانی در فروش ، نصب و تعمیر چیلر دارد که موجب رضایت اکثریت مشتریان خود شده است.

به همین دلیل در این عرصه یکی از مدعیان هستیم زیرا کادر تعمیراتی ما از متخصص و باسابقه بهره مند می باشیم .

تعمیر چیلر در کرج
تعمیر و سرویس چیلر در کرج

تعمیر چیلر و سرویس چیلر در کرج : سرویسکار چیلر در کرج

یکی از وظایف مهندسین یا تکنسین با سابقه چیلر می باشد افراد ناشی در این کار کمترین زیانی که به سیستم چیلر شما وارد می کنند کاهش عمر مفید چیلر ، خراب کردن و یا بلااستفاده کردن سیستم پیش موقع می باشد .

توصیه ما به شما این است برای درگیرنشدن با مشکلاتی که به دلیل متخصص نبودن افراد ناشی برای سیستم شما به وجود آمده بهتراست تعمیر و سرویس چیلر خود را به متخصصین این حوزه بسپارید تا از بروز آسیب های بزرگ جلوگیری شود .

همانطور که خودتان هم میدانید سیستم چیلر یکی از سیستم های بسیار پیچیده ایی نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع می باشد به همین دلیل صاحبان کسب و کارهای بزرگ صنعتی و کارخانه ایی به دلیل اینکه در بازه های زمانی منظم قصد تعمیر و سرویس چیلر خود را دارند برای سپردن این سیستم به افراد متخصص همیشه سردرگم خواهند شد به همین دلیل ما با کادری مجرب و متخصص به کمک شما آمده ایم تا با معرفی این افراد به شما خدماتی همچون (سرویس چیلر، تعمیر چیلر ، راه اندازی چیلر ، گرمایش و سرمایش چیلر، اسیدشویی چیلر ، شارژ گاز چیلر و …) ارائه دهیم .

تعمیر چیلر در کرج
تعمیر چیلر در کرج

مراحل تعمیر و عیب یابی چیلر در کرج

در فرآیند ابتدایی تعمیر چیلر در کرج اولین موردی که باید مورد بررسی قرار گیرد کمپرسور می باشد زیرا کمپرسور قلب تپنده دستگاه می باشد و نخستین گام چک کردن آن می باشد.

سرویس و تعمیر کمپرسور به عملکرد درست و به موقع سیستم تبرید و سردخانه کمک می کند .

تعمیر و سرویس در زمان درست به عمر چیلر کمک کرده و هزینه های تعمیراتی را کاهش می دهد .

یکی از غیرعادی ترین مسائلی که سبب می شود که دست به تعمیر چیلر بزنیم صداهای غیرطبیعی درون کمپرسور می باشد. این موضوع یکی از دلایلی است که یکی از اجزای مکانیکی کمپرسور دچار مشکل شده است .

تعمیر و سرویس دوره ایی چیلر در کرج
سرویس دوره ایی چیلر در کرج

انواع کمپرسور چیلر : برای تعمیر کمپرسور چیلر در کرج با ما تماس بگیرید.

  • کمپرسور پیستونی
  • کمپرسور اسکرو

در کمپرسور پیستونی معمولا سیلندرهای پیستونی، بوش یاتاقان متحرک یا ثابت مشکل آفرین شده است .

و اگر به کار کردن ادامه دهد باعث گیرپاژ شدن و توقف صددر صدی کمپرسور می شود.

پس هنگامی که شاهد صداهای غیرطبیعی بودید ابتدا کمپرسور مورد بررسی قرار گیرد و سپس به سراغ سیکل تبرید بروید.

کمپرسور اسکرو : هنگامی که چیلر نیاز به تعمیر دارد در این نوع از کمپرسورهای اسکرو یا ماردونی علت عدم بالانس بودن اسکروها و یا خراب شدن بلبرینگ و یا رولبرینگ است که موجب صداهای نامتعارف خواهد شد .

هنگامی که این صداها را شنیدید بلافاصله دستگاه را خاموش کنید زیرا تداوم در کار این سیستم پس از شنیدن صدا باعث بروز آسیب های جدی در ساختار سیستم چیلر خواهد شد که این آسیب ها به خردشدن بلبرینگ/ رولبرینگ ، ترک و یا شکسته شدن ماردون ها ختم خواهد شد .

اگر در کمپرسور اسکرو گیرپاژ رخ دهد در صورت تداوم این عمل سوختن الکتروموتور حتمی خواهد شد .

در فرآیند تعمیر چیلر اگر بعد از روشن شدن کمپرسور ، به یک باره فیوز قطع شد به وسیله یک اهرم متر سیم پیچ الکتروموتور را تست اتصال بدنه انجام دهید .اگر پس از تست متوجه سوختگی سیم پیچ شدید اقدام به تعویض سیم پیچ الکتروموتور کنید .

تعمیرات چیلر در کرج
عیب یابی چیلر در کرج

مشکلات احتمالی تعمیر کمپرسور چیلر(تعمیر چیلر در کرج)

بازگشت مایع

بازگشت مایع موقعی رخ می دهد که به دلیل مکش حجم زیادی از مایع مبرد به محفظه کارتر شاهد کف کردن آن، که نتیجه مخلوط شدن مایع مبرد و روغن است خواهیم بود . دقت داشته باشید که تعمیر چیلر در کرج کاری کاملا تخصصی است.

هنگام بروز چنین مشکلی سطح روانکاری کاهش یافته و سبب افت روانکاری خواهد شد که در نهایت باعث گیرپاژ شدن سیستم و توقف چیلر خواهد شد .

دلایل بروز این مشکل کمبود آب در رادیاتور، سوختن هیتر کاتر، شارژ بیش از حد مایع مبرد و همچنین ایراد در ساختار اکسپنشن ولو می باشد .

عملکرد بالا سبب برفک زدن بر روی بدنه کمپرسور خواهد شد .که این برفکی که روی بدنه کمپرسور است یکی از عوامل اصلی آسیب به کمپرسور می باشد .

ارائه خدمات چیلر در کرج و استان البرز بصورت تخصصی در سراسر کرج

کرج در نزدیکی تهران واقع شده است، و جمعیت شهر کرج در دو سال اخیر تقریبا دو برابر شده است، از آنجا که پیداکردن تعمیرکار چیلر در کرج با توجه به جمعیت بالا و تراکم ساختمان ها و ترافیک شهری کاری سخت است، با خدمات karajchiller.ir با یک تماس ساده میتوانید به سرویسکار چیلر در کرج متصل شوید.

کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است؛ و به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود.

این شهرستان در ۳۶ کیلومتری غرب تهران و در کرانه غربی رود کرج و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است. شهر کرج یکی از کلان شهرهای ایران می‌باشد. جمعیت این شهرستان 2413041 نفر می باشد. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و با توجه به جوان‌ بودن آن نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور به‌شمار می‌آید.

آلودگی چیلر: رفع مشکلات و تعمیر چیلر در کرج

در سیستم تبرید چیلر به جز مایع مبرد، رطوبت یا گازهای غیرقابل تقطیر مسبب اصلی اسید و لجن می باشند .

این مشکل یکی از دلایل سوختن سیم پیچ الکتروموتور می باشد و پدیده ایی به نام COPPER PLATING اتفاق خواهد افتاد.

در این پدیده یک لایه از فلز مس بر روی قطعات کمپرسور نشسته که باعث از بین بردن میزان لقی مجاز بین قطعات متحرک بوده که در نهایت موجب گیرپاژ خواهد شد .

اسید تولید شده موجب خوردگی قطعات فلزی و سوختن الکتروموتور خواهد شد .

برای پیشگیری از اسیدی شدن روغن درون کمپرسور کنترل میزان PH و PPM مجاز رطوبت باید توسط آزمایشگاه های ذیصلاح و مجرب انجام گیرد.

تعمیر چیلر در کرج
تعمیر و سرویس دوره ایی چیلر در کرج

کمبود روغن چیلر : رفع مشکلات و انجام تعمیرات چیلر در کرج

باید به اندازه روغن در سایت گلاس توجه کرد، هنگامی که سطح روغن از حد مجاز تعیین شده در سایت گلاس پایین تر باشد ، موجب کاهش میزان روانکاری و آسیب به کمپرسور خواهد شد .

به صورت کلی وجود روغن در روانکاری ، وظیفه خنک کاری و انتقال حرارت را به عهده دارد.

اگر آسیب و سوختگی کمپرسور به دلیل کمبود روغن باشد برای تعمیر چیلر باید این موارد را بررسی کرد عبارت است از : بررسی پمپ روغن ، چک کردن فیلتر از لحاظ گرفتگی ، بررسی میزان شارژ مبرد و میزان روغن در محفظه کارتر دلایل عمده خرابی کمپرسور در حالت بدون مایع روانکار خواهد بود .

سوختگی حرارتی در چیلر: تعمیر چیلر در کرج

اگر حرارت ایجاد شده در الکتروموتور و اجزای کلی کمپرسور دفع نشود ، این حرارت قادر است سیم پیچ الکتروموتور را بسوزاند .

به همین دلیل برای جلوگیری از این پدیده شرکت سازنده گستره دمایی مشخصی برای کمپرسور مشخص می کند.که این محدوده دمایی به عواملی همچون دمای اپراتور، کندانسور و مقدار مجاز بخار سوپر هیت بستگی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *